سرویس اعتباری، راهی سریع و آسان برای پرداخت هزینهها بدون داشتن موجودی است. با فعال کردن این سرویس، اعتبار مشخصی تا پایان همان ماه به شما تعلق میگیرد و میتوانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه سفر، سفارش غذا، سفارش از سوپر مارکت، خدمات پزشک و مشاور و سفارش از داروخانه بدون داشتن موجودی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از تاریخ استفاده تا پایان هر ماه فرصت دارید تا صورتحساب خود را تسویه کنید.
سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود.
اگر کاربر واجد شرایط هستید، برای فعالسازی این قابلیت، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد میشود.
توجه داشته باشید سرویس اعتباری پس از فعالسازی روش پرداخت پیش فرض شما خواهد شد. هر زمان که بخواهید میتوانید آن را، در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید، همچنین امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد و میتوانید از روشهای پرداخت دیگری که راحتتر هستند استفاده کنید.
سرویس اعتباری تنها برای کاربران منتخب که واجد شرایط هستند فعال میشود.
اگر کاربر واجد شرایط هستید، برای فعالسازی این قابلیت، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید. پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد میشود.
توجه داشته باشید سرویس اعتباری پس از فعالسازی روش پرداخت پیش فرض شما خواهد شد. هر زمان که بخواهید میتوانید آن را، در بخش اطلاعات کاربری «تنظیمات» در بخش مدیریت پرداخت تغییر دهید، همچنین امکان تغییر روش پرداخت در طول سفر نیز وجود دارد و میتوانید از روشهای پرداخت دیگری که راحتتر هستند استفاده کنید.
برای تسویهحساب، در بخش اطلاعات کاربری در سرویس درخواست خودرو وارد «سرویس اعتباری» شوید یا به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن بروید و روی «آیکن اعتباری» یا «بنر اعتباری» بزنید بعد از دیدن صورتحسابتان، در صفحه اصلی برنامه یا از قسمت بدهیها، روی دکمه پرداخت بزنید، با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد.
تا پایان دوره تعیین شده فرصت دارید از موجودی سرویس اعتباری خود استفاده کنید. توجه داشته باشید، با تمام شدن دوره، موجودی باقیمانده قابل انتقال به ماه بعد نخواهد بود.
تاریخ سررسید شما پایان هر ماه شمسی است اما برای راحتی شما امکان پرداخت تا ۵ روز بعد هم وجود دارد. این بدان معناست که آخرین مهلت پرداخت صورتحساب بدون جریمه دیرکرد (وجه التزام) تا روز پنجم ماه بعد است. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این بازه ۵ روزه، مبلغی معادل ۵% از بدهی پرداختنشده به عنوان جریمه دیرکرد محاسبه و به مبلغ صورتحساب شما اضافه میشود و به ازای هر ماه دیرکرد این مبلغ دوباره محاسبه و به جریمه دیرکرد ماه قبل اضافه میشود. اما نگران فراموشی پرداخت صورتحساب خود نباشید هر ماه از روشهای مختلف مانند پیامک و اعلانها موعد تسویه به شما اطلاعرسانی خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورت بیتوجهی به پرداخت در موعد مقرر با توجه به اطلاعرسانیهای انجام شده، علاوه بر اینکه دیگر نمیتوانید از سرویس اعتباریتان استفاده کنید و بدهکار میشوید، اطلاعات شما به عنوان مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی و اعتبارسنجی ارائه میشود.
در حال حاضر، امکان غیر فعالسازی سرویس اعتباری در اپلیکیشن وجود ندارد، ولی اگر از سرویس اعتباری برای پرداخت هزینههایتان استفاده نکنید و یا روش پرداخت پیشفرض خود را تغییر دهید برای شما صورتحسابی صادر نمیشود.
عضویت در خبرنامه
دریافت کدهای تخفیف ویژه
انتخاب هوشمند ، تضمین قیمت و پشتیبانی مطمئن
021-96861111
تهران - بزرگراه شهید مدرس شمال، خیابان وحید دستگردی(ظفر)، روبروی بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، پلاک 240
ساعت کاری : از شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 17